Ugens negle #3

Ligesom alle andre begynder jeg at blive lidt forårskåd. Der skal farver til!

Så denne uge pryder Tart Deco mine negle. Jeg elsker denne farve, den er simpelt hen SÅ fin! Men lakken kunne godt være lidt nemmere at arbejde med… Den har en tendens til at lave striber, når man lægger den, der skal mindst 3 (nogle gange 4) lag til at dække ordentligt, og så kan det være lidt svært at holde sig inden for rammerne 😦 Men fordi jeg er så vild med farven, ryger den på alligevel 🙂

Stella nyder også det gode vejr og slænger sig gerne på sin yndlingsplads i solen. Solen skinnede godt nok ikke i formiddag, men da fik jeg lige chancen for at fange hende, som hun lå og sov. Det er ikke så tit det sker – oftest reagerer hun og flytter sig, når man vil finde kameraet frem.

Nå, jeg vil vende mig til specialearbejdet. Jeg har endelig fået lavet mig en specialeplads herhjemme, så jeg ikke behøver at fylde på spisebordet. Så nu er det bare med at komme i gang med arbejdet! Jeg trænger til at mærke, at tingene skrider fremad – det har virkelig gået trægt her den første måneds tid, og jeg har ofte haft svært ved at tage mig sammen til at lave det, jeg egentlig burde. Det er så nemt at overspringshandle. Men DET skal være SLUT nu!

Skriv et svar

