Overspringshandlinger

Er det bare mig, der overspringshandler, når der skal skrives opgaver på studiet?

Sidder lige nu med en dum, dum synopsis, der skal afleveres i morgen, men jeg kan slet ikke koncentrere mig – motivationen er helt væk… Så engang i mellem smutter fingeren, og jeg bevæger mig ind på diverse sociale medier.

Jeg læser blogs og ser på billeder, fx. her på I am.

Jeg drømmer om dullegrej igen. Måske skulle jeg bare se at få købt den balm!

Og jeg tjekker konstant min nye afhængighed, Instagram (vil du følges, så smid en kommentar med dit brugernavn :-)).

(Baysen på Instagram / Baysen på Instagram / Baysen på Instagram / emilysalomon på Instagram / fierceogfattig på Instagram)

Nu må jeg hellere se at tage mig sammen, så jeg kan blive færdig med den opgave. Jeg skulle jo gerne nå det i tide.

2 thoughts on “Overspringshandlinger

  1. Amen altså, det er virkelig slemt nogle gange – særligt når man sidder med en deadline. Men vi gør det vel alle sammen 😉

Skriv et svar

