Ugens Negle #4

Jeg bestilte to nye neglelakker i sidste uge – begge fra Essie. Nicehair havde et mindre udvalg af Essie neglelakker på tilbud til kun 38 kr, og da jeg faldt over ‘Lilacism’, vidste jeg bare, at jeg måtte slå til! Jeg elsker lilla – alle nuancer, og netop denne har jeg tit og ofte stået og savlet over nede i den lokale Matas (og alle andre steder den har passeret min vej).
Da fragten skulle lægges oven i den fine lille pris, måtte der lige én mere i kurven, for at det kunne svare sig. Valget faldt på ‘Naked Truth’ – en neutral neglelak kan man jo altid bruge 😉

image

‘Lilacism’ bliver dette års sommer-favorit – det er helt sikkert! Elsker den 😀

Jeg bestilte dem i torsdags, og kunne allerede afhente pakken i går eftermiddags (virkelig god service, siger jeg bare!). Jeg valgte GLS pakkepost, da det var en 20’er billigere end Post Danmark, og det viste sig at være en god idé (jeg har aldrig oplevet så god service med Post Danmark).

2 thoughts on “Ugens Negle #4

  1. Den ser ikke ligefrem naturlig ud. Men rigtig fin er den i hvert fald! Jeg bliver så sommer-glad i låget af at kigge på den 😉 Og jeg er ikke i tvivl om, at det bliver yndlingslakken denne sommer 😉

Skriv et svar

