En lille hyggestund

image

Jeg ville ønske, jeg kunne tilbringe resten af dagen på denne måde – med en god bog og en sovende Stella ved min side. Det er da hygge!
Desværre skal sådan en højhellig St. Bededag bruge på lidt speciale-arbejde samt en gang oprydning, da familien kommer og spiser i aften (mere hygge!).
Men nu vil jeg nyde min lille hyggestund, inden jeg vender tilbage til arbejdet.

Bogen på billedet hedder i øvrigt Slangens Ring, og er skrevet af Raymond Khoury. Den er endnu et af mine køb fra det store bogudsalg, og kan helt sikkert anbefales!

Skriv et svar

