Purely Professional

image

Jeg har det sidste halve års tid læst så meget positivt om Purely Professional. Så da det var blevet tid til en ny shampoo, var det altså også tid til at invitere Purely Professional hjem på mit badeværelse. Derudover vandt min evige trang til nye håndcremer, og sammen med shampoo 1 er hand lotion 2 flyttet hjem til mig 🙂

Jeg bestilte sagerne i går formiddag, og for ca. 10 minutter siden, kom de ind ad døren. Hurtig levering, god service, siger jeg bare.
Purely Professional yder også god service på andre punkter. Jeg skrev nemlig til dem via deres hjemmeside for et par uger siden, fordi jeg var i tvivl om hvilken shampoo, jeg skulle vælge. Allerede samme dag fik jeg svar. Ikke bare et standardsvar, men et uddybende og nærværende svar.
Så mht. service er jeg i hvert fald faldet for Purely Professional.

Jeg har selvfølgelig ikke haft lejlighed til at afprøve produkterne endnu. Så der må jeg vende lige tilbage… Jeg har i øvrigt også en masse nye fine ting, som jeg lige kom til at købe i går, som jeg gerne vil vise frem 😉

Ha’ en rigtig god fredag og weekend, folkens 🙂 Min weekend kommer til at byde på bif-tur, fødselsdag og nok også lidt speciale. I dag skal der købes fødselsdagsgave sammen med manden. Og så regner jeg med, at vi skal en tur forbi den nye burgerbar/-restaurant, The Burger Joint, som åbner i dag, og som deler gratis smagsprøver ud. Tænker at det vil falde i god jord hos M 🙂

Update: Se min anmeldelse af shampooen og håndcremen her og lidt mere om håndcremen her 🙂

5 thoughts on “Purely Professional

  1. Pingback: Pjuskeheks | Polishing Life

  2. Pingback: Pjuskeheks | Belles Passions

  3. Det gør jeg helt sikkert. Jeg kan allerede fortælle, at jeg indtil videre er tilfreds. Der kommer flere ord på, når jeg har haft lidt tid til rigtig at prøve produkterne, så jeg kan give en bedre og mere uddybende bedømmelse/anmeldelse 😉

Skriv et svar

