Pasteller

En tendens denne sommer, som virkelig tiltaler mig, er pasteller – jeg kan slet ikke få armene ned.
Jeg elsker farver! Det klæder mig også bedst, mens et sort eller gråt outfit får mig til at ligne en grå mus. Så pastel-tendensen passer mig rigtig godt, uanset om det er tøj, accessories eller neglelak.

image

Dette var mit tilbehør, da M og jeg skulle til familie-fødselsdag i sidste weekend. Fine farver, som kunne peppe et ellers kedeligt outfit op.

Neglelakken fra Essie (Lilacism) er en af mine yndlings, hvilket mit nye tørklæde fra Pieces også er, mens armbåndene er et udpluk af min voksende samling.

image

2 thoughts on “Pasteller

  1. Enig 🙂 Pasteller erfantastiske og så dejlig pigede 🙂 Jeg har samme neglelak og er også glad for den. Den er så fin 🙂

Skriv et svar

