Hvis jeg havde for mange penge…

Ja, så er der mange ting, jeg kunne bruge dem på, og ingen tvivl om, at jeg ville få dem brugt 😉

Et produkt jeg gerne vil bruge penge på, hvis jeg altså havde for mange af dem, er et øjenbrynsserum – altså et produkt, som kan stimulere hårvæksten.

Jeg har nemlig overplukket mine bryn i årevis – det var moderne med meget tynde bryn, da jeg i mine teenage-år fik fingrene i pincetten og blev afhængig af bryn-plukning. Med alderen har jeg indset fejlen, og har forsøgt at få mine bryn til at vokse ud igen – det vil de bare ikke…

Jeg læste for noget tid siden om to serummer, som skulle kunne stimulere hårvæksten på YouBlush. Jeg gad godt se, om det virker. Det gør neulash jo efter sigende (se fx. her og her). Men desværre er prisen for sådan et serum pænt høj, så indtil videre må det blive ved drømmen.

/Français/
Si j’avais beaucoup d’argents, je n’aurais sans doute pas de problèmes à les dépenser. En autre, j’aimerais bien acheter un sérum de sourcils; c’est-à-dire un produit qui peut stimuler le pousse de sourcils.

Pendant des années, j’ai sur-plumé mes sourcils; ce qui a été à la mode à mes années adolescentes. J’ai réalisé mon érreur. Mais mes sourcils ont arrêté à pousser.

J’ai entendu parler de deux sérums qui devrais stimuler le pousse de sourcils. J’aimerais bien voir si ça marche. Apparemment, un produit comme neulash marche. Malheureusement, le prix d’un tel sérum est élevé. Ainsi, pour le moment, je rêve…

/English/
If I had a lot of money, I would not have any problems using them – no doubt about it.
Among other things I would buy a brow-serum, a product that could stimulate the growth of my brows.

For years I have mistreated my brows by plucking them too much, as that was what in when I started in my teenage-years. With age I have realised my mistake, but unfortunately they will no longer grow.

I have heard about two brow-serums. And I would not mind testing if they work. It seems that products such as neulash works. But unfortunately, the price is quite high, so I have to stay with the dream…

Skriv et svar

