Ugens negle #7

Efter en periode med knald på farverne trængte jeg til noget lidt mere nedtonet. Så denne uge har jeg fundet min nye neglelak fra OPI frem (min første iøvrigt).

image

Farven hedder Bubble Bath, og er, hvad jeg vil betegne som, en nude neglelak med lyserøde toner – perfekt når det skal være lidt diskret.

image

Den er meget sheer, så hvis den skal dække helt, skal der MANGE lag til. Jeg har prøvet med 4 lag uden at få den til at dække (her har jeg dog kun 2 lag på). Jeg ved dog heller ikke, om det er meningen, at den skal kunne dække. Jeg har i hvert fald opgivet, og er i stedet gået efter et fransk manicure-look, hvilket fungerer meget godt, da mine negle-tippe er naturligt hvide.

Hvordan har du det med neglelakker? Er der altid knald på farverne? Eller er du mere til det nedtonede?

10 thoughts on “Ugens negle #7

  1. Pingback: Ugens negle #17 | Polishing Life

  2. Pingback: Ugens negle #17 | Belles Passions

  3. Jeg skal heldigvis ikke bekymre mig om neglelak-normer endnu, for jeg er virkelig glad for farver. Men jeg tror nu, at jeg nok skal blive glad for denne. Den holder nemlig også rigtig godt (på mine negle i hvert fald) – 4 dage uden overhovedet at chippe, selvom jeg havde været på arbejde 😉

  4. Den er rigtig fin! Jeg er faktisk rigtig stor fan af de lidt mere neutrale nuancer. De er nemlig helt perfekte til hverdag, og kan sagtens gå an på jobbet. Så kan man altid have mere knald på farverne i weekenden 🙂
    Jeg har endnu ikke nogle lakker fra OPI, men har faktisk kun hørt gode ting om dem. Og de laver bestemt mange flotte farver.

  5. Jeg er helt sikkert også mest til farve på neglene – det er bare lidt sjovere 🙂 Men engang i mellem får jeg også trang til noget mere diskret, som her.

  6. Sjovt, jeg har en farve der ligner rigtig meget fra OPI og den dækker heller ikke… Men det kan jo også være fint. Jeg er dog mest til masser af farve på mine negle 🙂

    -Signe

  7. Det var også en rigtig fin måde at bruge den på, helt sikkert værd at overveje! Og mange tak, er altid glad for at få nye følgere 😉

Skriv et svar

