No more!

Nu MÅ jeg altså ikke købe flere neglelakker i år (med mindre jeg finder de nye farver fra L’Oréal, som jeg sådan sukker efter)!! Jeg har jo neglelak nok til at skifte hver dag i en måned (måske endda mere), så det er jo ligesom ikke fordi jeg mangler neglelak, vel…

Igår da jeg var i Føtex og handle ind til aftensmaden, røg der lige endnu en neglelak med hjem til samlingen (ups! igen!).

image

Det er min første lak fra Wet’n Wild, og er en nude(-ish) farve. Normalt undgår jeg nude farver, simpelthen fordi de ikke klæder mig. Men til 40 kr synes jeg godt, jeg kunne tage chancen. Farven er tilpas diskret uden at gå helt i et med hudfarven.
Dog ville den nok være mere klædelig, hvis jeg havde mere farve.

image

Farven hedder i øvrigt Private Viewing… Den er forholdvis nem at arbejde med, og så dækker den fint kun med to lag.

One thought on “No more!

  1. Pingback: Man har et standpunkt til man tager et nyt | Belles Passions

Skriv et svar

