Dagens dilemma

Jeg skal ud og luftes i aften 😉 For første gang i måneder, måske endda længere. Faktisk kan jeg ikke huske, hvornår jeg var ude sidst… Anledningen er lidt hygge og øl med mine kolleger og kæresten (som jo også er min kollega).
Fordi det er så længe siden sidst, er der lidt spænding i luften, og jeg bruger lidt meget tid på at overveje alt fra tøj til makeup og ikke mindst neglelak. Tøjet har jeg fået på plads, makeuppen finder jeg ud af, når det er tid, men neglelakken er altså dagens dilemma.

image

Valget skal findes blandt disse tre nye og enormt fine lakker. Fordi de er så fine, har jeg svært ved at vælge. Og eliminationsmetoder, som at finde den lak, der passer til tøjet eller makeuppen, hjælper mig ikke rigtig. Alle tre farver passer nemlig rigtig fint til den mintfarvede top, jeg skal have på. Og makeuppen bliver nok holdt ret neutral, måske med lidt farve på læberne. Hvilken farve ved jeg dog ikke endnu, så jeg ved heller ikke rigtig, hvilken lak, der passer bedst dertil.
Jeg kan heller ikke matche lakken med mit humør, for jeg er i humør til alle tre, dog ikke på én gang igen.

Hhmmm… Jeg må se, hvad det bliver til 🙂

2 thoughts on “Dagens dilemma

Skriv et svar

