God bog

Jeg har før nævnt, at jeg elsker at læse. Jeg har som sådan ikke nogle favorit-genre, faktisk læser jeg næsten alt, men jeg har dog en svaghed for historiske romaner.
Læsning har ikke stået højest på listen de sidste måneder. Jeg tør ikke fortabe mig i en god bog her midt i speciale-arbejdet, for jeg kender mig selv og ved, at jeg kan glemme alt omkring mig, hvis jeg falder over en god bog.
Men nu har trangen alligevel vundet lidt. Edward Rutherfords “New York” er nemlig en af de bøger, som er svære at lægge fra sig.

image

På trods af at jeg burde arbejde på specialet, har jeg alligevel tilladt mig at fortabe mig i New Yorks historie. Den verden vil jeg befinde mig i i aften. I morgen tidlig vender jeg tilbage til virkeligheden og til helvedesspecialet…

Ha’ en rigtig god søndag aften, folkens 😉

Skriv et svar

