New love: Purely Professional

Jeg elsker, elsker, ELSKER mine nye produkter fra Purely Professional! PP formår virkelig at begejstre mig hver gang, jeg prøver et nyt produkt derfra. Og så er det slet ikke så ringe, at de giver så god kundeservice.

Jeg bestilte og modtog i sidste uge en pakke med en ny shampoo, en creme samt prøver (i ordentlige størrelser!) på en conditioner og en hårkur/leave-in balsam.

Kids Shampoo er en mild shampoo til fint og normalt hår, som er skånsom mod hår og hovedbund. Konsistensen er let og lidt mere flydende end de fleste shampooer. Den er nem at fordele i håret, og vasker håret dejlig rent uden at tynge. Jeg er vild med den, og synes faktisk, at den er bedre end Shampoo 1, som jeg brugte før. De to minder egentlig meget om hinanden, men Kids Shampoo er lidt nemmere at arbejde med, og fordeles lettere i hele håret end Shampoo 1. Derudover koster Kids Shampoo kun 90 kr. mod 165 for Shampoo 1.

Prøven på Conditioner 1 er ret stor, og jeg har derfor rigtig god mulighed for at teste den (frem for de der små dumme breve, som man sjældent får særlig meget ud af).
Som regel bruger jeg spray balsam, fordi jeg ikke kan finde en balsam, der lever op til mine krav. Mit problem med balsam er, at de ofte tynger eller fedter mit hår til, hvorfor jeg så er nødt til at nøjes med at bruge dem i spidserne. Og så gør de sjældent mit hår nemmere at redde ud. Mit fine hår filtrer nemlig (MEGET!) også oven på hovedet, så jeg vil gerne kunne bruge min balsam i hele håret. Denne balsam tynger på ingen måde, og jeg kan sagtens bruge den i hele håret, og mit hår bliver meget nemmere at redde ud. Derudover er den, som alle PPs produkter, mild og skånsom. Så der er ingen tvivl, at jeg skal have fingrene i den, når jeg har brugt denne prøve.

Prøven på Treatment 1 har også en ganske fin størrelse, som giver god mulighed for at teste. Jeg har forelsket mig hovedkulds i den (hvilket er ret farligt, for den er lidt halvdyr), fordi den gør så meget godt for mit hår. Den tynger ikke, gør mit hår så usandsynligt blødt, og får det til at virke mindre tørt. Ifølge Pudderdåserne er det faktisk den eneste kur, som kan reparere håret. Den kan bruges i både vådt og tørt hår, og tynger slet ikke.
Normalt bruger jeg hårolie, men der er ingen tvivl om, at jeg vil fortrække treatmenten, for den trænger meget bedre ind i håret, og efterlader ikke en hinde ovenpå håret, som olier ellers ofte har en tendens til.

Repair Cream er en fed, plejende og blødgørende creme, som kan bruges til alt. Jeg bruger den til hovedsageligt til tørre hænder og pletter. I nat brugte jeg den også som fugtmaske i ansigtet, hvilket fungerede rigtig godt, på trods af at jeg har kombineret hud. Den trængte hurtigt ind, og har givet mig ganske blød hud her til morgen. Dog ville jeg aldrig bruge den om dagen, da mit ansigt ikke tåler så meget fugt i dagtimerne.
Jeg er sikker på, at denne creme vil blive en rigtig god ven i vintermånederne, når frosten sætter ind.

Der er ingen tvivl om, at alle disse produkter skal genkøbes eller kommer på ønskesedlen til jul. For ikke nok med at det er gode produkter, så er de også uparfumerede og milde, hvilket jeg sætter stor pris på 🙂

5 thoughts on “New love: Purely Professional

  1. Pingback: Purely Professional favoritter | Polishing Life

  2. Pingback: New love: En ven i nøden | Polishing Life

  3. Pingback: New love: En ven i nøden | Belles Passions

  4. Det er bare gode produkter 😉 Ja, mange virksomheder kunne tage ved lære af PP. Der er ikke noget mere kedeligt end brev-prøver. Man får ikke mulighed for at teste ordentligt, og så er det slet ikke til at fumle med i badet.

  5. Jeg er også kæmpe fan! Jeg har lige netop tømt det sidste af min Shampoo 0 i dag 😦 Har heldigvis både Shampoo 1 og Balsam 1 på lager 🙂 Men fedt at du har fået ordentlige prøver med – det får både du og firmaet jo også mest ud af i sidste ende 😉 Der var der et firma eller to der godt kunne tage ved lære!

    -Signe

Skriv et svar

