ENDELIG jul!

Sådan har jeg det virkelig i år 🙂 For første gang i 7 år har jeg nemlig mulighed for rigtig at nyde december sammen med familien.
De sidste 5 år har jeg knoklet med eksamensforberedelser, -opgaver og eksamener, hvorfor der altså ikke har været meget tid til julehygge. De fleste år er jeg først kommet i julestemning i aller sidste øjeblik, sådan i løbet af juleaftensdag eller selve juleaften omkring julemaden. Og ofte har julestemningen skullet tvinges frem i form af julefilm eller lignende.
For 6 år siden arbejdede jeg frivilligt på et børnehjem i Belgien, og selvom det på mange måder var enormt hyggeligt, så var det bare ikke rigtig jul. I hvert fald ikke som jeg kender og elsker den.
Men i år er jeg jo fri som fuglen, og kan nyde måneden og deltage i al den julehygge, jeg har lyst til.

Idag stod den derfor på julebag og konfekt med familien, en tradition som vi haft så længe, jeg husker (men har holdt pause fra i 7 længe år) 😉

image

image

image

image

image

Hvor jeg dog elsker julen og alle dens traditioner 😉

10 thoughts on “ENDELIG jul!

  1. Jeg élsker også juletraditioner, det er heller ikke længe siden jeg lavede konfekt hjemme ved mine forældre – det skál vi også bare gøre hver år.

    – Anne

  2. Det er det også!
    Ja, det bliver til en del. Men vi er også nogle stykker, der skal have. Vi laver til os selv, men medbringer også lidt til juleaften, hvor vi er 15 mennesker, der samles, så der skal jo lidt til 😉
    Du er skal da være velkommen, hvis du kommer forbi det jyske! 😉

  3. Nyd det! Ser i øvrigt lækkert ud med konfekt 🙂 Er selv på barsel pt. og nyder i den grad at kunne komme i julestemning – det er altså ikke lige så nemt når jeg arbejder, og derfor har 1 mia. andre ting i hovedet…

  4. Hvor lyder det bare hyggeligt og dejligt 🙂
    Og wauw hvor har I bare lavet meget konfekt – skal jeg ikke være med til at smage lidt på det hele? Hihi 😉

  5. Det er det evige problem for alle studerende med eksamener i december/januar. Men nøj, hvor er det dejligt at kunne gå all in igen 😉 Rigtig glædelig jul til dig også!!

Skriv et svar

