Ugens negle #18

Nu det er jul, skulle neglene være festlige og julede. Så valget faldt på min forholdsvis nye røde lak kombineret med lidt guldglimmer.

image

image

Håber I kan fornemme det, selvom lyset ikke er så godt 😉
Den røde lak er fra L’Oréal (surprise!!) og hedder Rouge Cancan. Guldglimmer-lakken er fra Barry M.

Jeg håber, at I alle havde en helt fantastisk juleaften med alt, I kunne ønske jer!
Min aften var helt og aldeles perfekt. Jeg fejrede aftenen med min dejlige familie, som sørgede for hygge i verdensklasse!

image

Gaver var der masser af 😉 Bøger (herunder et par dobbeltgængere som skal byttes), tøj, dullegrej og lidt praktiske ting (må lige vise frem en af dagene). Og jeg er så glad for hver og en af dem!

Dagen i dag er blevet brugt med afslapning på sofaen, julefilm, besøg af skønne niecer og min mor, og med at hjælpe min mor med yngste-niecen på knap 1 år, som desværre er syg – lille stakkel 😦 Aftenen er også i afslapningens tegn, for i morgen venter julefrokost med de skønne mennesker fra i går samt verdens sødeste kæreste, som jeg endnu ikke fejrer selve juleaften med.

One thought on “Ugens negle #18

  1. Pingback: Jul, jul, jul! | Belles Passions

Skriv et svar

