Flot hud uden hokuspokus

Jeg fyldte 28 år igår. Derfor er den sidste uge gået med en masse fødselsdagsfejring samt en pæn og overvældende gavehøst 😉 Blandt andet lidt penge som jo nærmest brændte i lommen efter at blive brugt. Sådan er det jo gerne i perioder, hvor man ikke har så mange af dem. Eller er det bare mig?!?
Så i dag tog jeg ud og shoppede lidt. Lidt tøj (tiltrængt!), et ur og en ny bog blev det til.

image

Bogen er af Anettes Kristine Poulsen og stod højest på ønskesedlen. Jeg elsker nemlig Anettes ord, og så vil jeg gerne være klogere på huden.
Jeg har læst første kapitel og er allerede fanget. Hvis jeg er fraværende de næste dage, så er det bogens skyld. Den giver mig lyst til at lade mig opsluge og glemme alt omkring mig.

Ha’ en god weekend 😉

5 thoughts on “Flot hud uden hokuspokus

  1. Pingback: God bog: Slip rynkehysteriet – Flot hud uden hokuspokus | Polishing Life

  2. Det kan jeg godt forstå. Mit indtryk af den er indtil videre rigtig godt! Den er velskrevet, uden så meget hokuspokus 😉 Sproget er enkelt, det er tilgangen i øvrigt også, og bare de første 40 sider har sat mine tanker i gang. Så du kan godt glæde dig 🙂

Skriv et svar

