Ugens negle #26

Nå, jeg kaster lige ugens anden omgang “Ugens negle” i jeres retning. Jeg synes nemlig lige, jeg ville dele den med jer, mens den stadig er frisk. Og så er der jo altid plads til en ekstra lak herinde 😉
Billederne er fra mobilen, da kameraet trænger til opladning. Trods mobilbilleder og trods det knap så gode lys får man alligevel et fint indtryk af lakken.

image

image

Med tanke på min forkærlighed for lilla er det ret overraskende, at jeg først har fået prøvet denne lak nu. Lakken er fra Nilens Jord, hedder Metallic Plum, 688, og er en af de lakker, jeg vandt ovre hos Rijah i december.
Jeg synes, den er mægtig fin, trods min begyndende aversion mod mørke lakker (tror jeg begynder at savne forår, sommer og varme). Indtil videre af det den af mine Nilens Jord-lakker, som har været nemmest at arbejde med. Den dækker næsten efter et lag, men bedst efter to. Den lægger sig jævnt på neglen og er ikke for tyk i konsistensen. Holdbarheden kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om endnu, men jeg forventer lidt, at holdbarheden er som ved de andre lakker, altså et par dage.

3 thoughts on “Ugens negle #26

  1. Pingback: Polishing Life

  2. Tak! Det er nu ikke så svært. Det kræver bare en masse øvelse, tålmodighed og en rolig hånd 😉 Det er helt klart noget, som bliver bedre med øvelse – jeg “malede” også altid udenfor engang. Hvis det er, er det jo muligt at få sådan nogle korrekturpenne, så man bare kan rette til uden at fedte hele fingeren ind i neglelakfjerner.

Skriv et svar

