Ugens negle #27

Sneen er væk, dagene bliver længere, og mine blomsterløg begynder at titte op fra jorden. Jeg trænger til sol og varme, jeg trænger til forår!

Derfor er jeg også ved at have fået nok af de mørke farver – også på neglene. Jeg savner de lyse og de neutrale farver. Derfor fandt jeg i dag min yndlingssommerfarve frem.

image

Jeg elsker koralfarver. Jeg synes, det er den fineste forårsfarve. Og så klæder den alle. Den er feminin og frisk, men uden at være for meget.
Min forkærlighed for de koralfarvede nuancer betyder også, at min samling af lakker i pågældende farve vokser langsomt, men sikkert.
Den nyeste i samlingen er den fra Rimmel. Abricot Punch hedder den. Og det er den lak, som er røget på neglene i denne uge.

image

I modsætning til mange lyse lakker, er denne faktisk ret dækkende. Desværre har den en tendens til at stribe og ligge sig ujævnt på neglen, hvorfor jeg måtte op på hele tre lag for at få et ensartet resultat.
Derudover er lakken parfumeret, en del endda. Selv længe efter lakken er tørret, kan jeg tydeligt dufte (eller måske endda lugte ?) lakken. Det er ikke, fordi den dufter grimt, tværtimod. Det er bare det, at det er helt unødvendigt!

image

Jeg har i øvrigt fået fingrene i L’Oréals nye top coats. De skulle selvfølgelig lige testes. Og da jeg, når det kommer til sådan noget, ikke er verdens mest tålmodige menneske (ja, jeg er typen, som skal have det nye tøj på med det samme), så begge top coats er røget på.

image

På lillefingeren Confettis lagt på, mens Diamond Lurex er lagt på resten. Begge er ganske fine, de er nemme at arbejde med og tørrer hurtigt.

2 thoughts on “Ugens negle #27

  1. Pingback: Ugens negle #38 | Polishing Life

  2. Pingback: Polishing Life

Skriv et svar

