Ugens negle #28

Det er vist blevet til prinsessenegle denne uge. I hvert fald lidt mere prinsesse-agtigt end jeg forestillede mig inden, jeg lagde neglelakken.

image

image

Det blev lige til mobilbilleder igen. Havde egentlig tænkt, at jeg ville tage billeder med det gode kamera i morgen. Men jeg har allerede fået lavet et par hakker og mærker i lakken, så den ryger nok af igen allerede i morgen. Hvis jeg er rigtig heldig, dumper der en ny lak ind i postkassen, som jeg så kan lege med i stedet 😉
Sagen er, at de her nude lakker er lidt umulige at arbejde med. Måske er det bare mig, men jeg har virkelig svært ved at finde den helt rigtige. De er bare altid alt for sheer, og så skal der så mange lag til for at være rigtig dækkende. Ellers er undertonerne helt forkerte, så ens negle bliver gulige, eller man får pølsefingre.
Lakken, jeg har brugt her, er fra Dazzling Nailpolish. Kender ærligt talt ikke rigtig mærket, faldt bare over lakken i en Matas i Holstebro engang og måtte lige prøve, da den var billig. Desværre er den ikke særlig nem at arbejde med. Den er næsten dækkende, men den lægger sig meget ujævnt på neglen, hvorfor der skal en del lag til. Og netop derfor har jeg allerede hakker i lakken. Hader når det sker.

Men den primære grund til at vise lakken er egentlig overlakken. Igen har jeg taget min nye Diamond Lurex top coat i brug, og her ser man lidt bedre hvilken effekt, den har.
Er den ikke fin?

Skriv et svar

