Søndag når det er bedst

Det bedste ved søndage er, når der tid til at lave ingenting. Jeg elsker søndage, hvor jeg kan trisse rundt i nattøj det halve af dagen, hvor jeg ikke behøver at bekymre mig om makeup. Søndage er bedst, når jeg kan slappe af, hygge mig med en god bog, et godt blad, lidt fjernsyn og selvfølgelig kæresten og Stella ved min side.
Det er den eneste dag i ugen, hvor jeg med god samvittighed kan lade tingene ligge.

Denne søndag bliver udnyttet fuldt ud til netop afslapning. Den kommende uge bliver nemlig lang med kursus og weekendarbejde.

image

image

image

image

Dagen i dag har derfor stået på læsning i det nye Historieblad, leg med neglelak efter nogle dages pause, afslapning men den dejligste Stella ved min side og indtagelse af hjemmebagte kanelsnegle. Efter aftensmaden skal vasketøjet ordnes. Det er ikke ligefrem en yndlingsting, men det skal jo gøres…
Elsker søndage!

Skriv et svar

