Ugens negle #32

Normalt har jeg det lidt ambivalent med lakker, som ikke hører under kategorierne, traditionelle farver og lilla nuancer.
Jeg synes, at blå og grønne lakker er noget af det fineste, men som oftest synes jeg, at disse farver ser helt forkerte ud på mine fingre. Derfor ryger de altid ret hurtigt af igen, når de endelig kommer på.
Ugens farve er jeg dog ret vild med. Jeg kan simpelthen ikke stå for mint. Og hvis lakken ryger af i aften eller i morgen, har det intet at gøre med farven. Derimod har det noget at gøre med, at den allerede er begyndt at chippe 😦 Og hvis der er noget, jeg hader, er det afskallet neglelak. Det ser simpelthen så grimt og sløset ud, synes jeg.

Nå, men det var jo ugens negle, vi kom til. Billederne er taget med smartphone. Jeg nåede ganske enkelt ikke andet. Og når jeg har det, som jeg har, med afskallet neglelak, så vil jeg trods alt helst nøjes med smartphone-billeder 😉

image

image

image

Farverne, jeg har brugt, er en blanding af Sparituals Delight creme og L’Oréals French Riviera (2 lag med Sparitual og 1 med L’Oréal). Overlakken er L’Oréals Diamond, som jeg synes, giver de mintfarvede negle et lidt frosty look. Personligt er jeg ret vild med kombinationen. Jeg kan godt lide den effekt, som overlakken giver, og at den ikke larmer eller fylder, men nærmere giver farven lidt ekstra.

Skriv et svar

