Nyt i beautyboxen #2

Halløj, for en produktiv dag jeg har haft! De sidste uger er fløjet af sted, og jeg har langt fra nået alt det, jeg gerne ville. Jeg er jo blevet sendt på jobsøgningskursus, og den første uge, hvor jeg skulle af sted hver dag, var lidt hård. Det er jo langt fra hverdagskost at skulle være på, sidde ned hele dagen, lytte, modtage og bearbejde en mængde af informationer, råd og vejledning. Normalt trisser jeg jo bare rundt hjemme i min egen lille verden med mine egne rutiner. Men når alt kommer til alt, har det indtil videre været enormt givende at være på det kursus. Jeg har fået et helt andet syn på jobsøgningsprocessen, og jeg har genvundet motivationen til at fortsætte med at klø på. Måske tager det lidt tid, men på et eller andet tidspunkt skal der nok dukke et job op til mig.
Den første uge var også lidt hård, fordi den stod på arbejde ved siden af – en aftenvagt samt en hel weekend. Puh ha! Det er altså ved at være længe siden, jeg har haft en 7-dages arbejdsuge. Om det er en vanesag eller alderen, der trykker, ved jeg ikke helt, men det er altså ikke noget, jeg holder til længere. Heldigvis hører sådanne uger til sjældenhederne.

Derudover har de sidste uger også stået på familietid, fejring af en nyudklækket kandidat, fødselsdag og en masse andet. Så selvom jeg gerne har villet, har det været svært at nå det hele. Men efter en god omgang afslapning og en masse fjerner i går har jeg fået samlet noget energi sammen.
I dag har jeg derfor både fået handlet, vasket en god bunke tøj, skrevet en ansøgning (jeg fortsætter ufortrødent i morgen ;-)), researchet virksomheder til uopfordrede ansøgninger, tilmeldt mig en masse vikarbureauer, og nu er det så bloggens tur. Hold op, hvor er det dog tilfredsstillende.

Nå, men for at komme frem til det egentlige formål med dette indlæg, hvor jeg kan fortælle, at jeg har lavet ulykker… igen.
Jeg burde egentlig passe lidt bedre på mine penge, men efter lange diskussioner med mig selv kom jeg frem til, at jeg ikke kunne lade være. I stedet må jeg så holde shoppe-stop resten af måneden (heldigvis har jeg stadig en masse ting at vise frem, så jeg skal nok finde materiale til indlæg de næste uger)!

Marts 12 020 2

I sidste uge tippede jeg jo om GOSH’ nye vippeserum. Og ja, jeg kunne altså ikke lade være. Efter at have testet M2Lashes er jeg meget nysgerrig efter at teste denne lidt mere budgetvenlige version.  Derudover har jeg også kastet mig over en ny mascara fra GOSH, som indeholder nogle af de samme plejende ingredienser, som serumet. Dette køb var dog lidt mere spontant, det skyldtes nemlig, at den var på tilbud i Føtex.
Produkterne er på ingen måde afhængige af hinanden. Man skulle nemlig sagtens kunne bruge serumet sammen med sin sædvanlige mascara og stadig få et positivt resultat.

Growth Serum er et serum, som vi kender dem. Det kan bruges både morgen og aften, på både bryn og vipper og påføres som en liner med en lille pensel.

Marts 12 027

Growth Mascara er en ganske almindelig mascara, som indeholder nogle af de samme vækststimulerende ingredienser som serumet. Den har en gummibørste, som umiddelbart er nem at arbejde med, og som giver en ganske fin volumen.

Marts 12 023

Effekten må jeg dog vente lidt med at udtale mig om. Købene af både serum og mascara er jo så nye, at det er alt for tidligt at sige noget om, hvor vidt det virker. Så jeg vender stærkt tilbage om nogle uger med før- og efterbilleder samt anmeldelser af begge produkter. Ifølge teksten på begge produkter skulle der kunne ses resultater efter kun to uger, men nu må vi lige se.

I øvrigt… Serumet er set til 199 kr, mens mascaraen er set til 139 kr. Jeg har fundet begge produkter i både Matas og Føtex (Føtex har pt mascaraen på tilbud til 90 kr), og jeg forestiller mig, at de også er at få i Bilka. 

3 thoughts on “Nyt i beautyboxen #2

  1. Pingback: Anmeldelse: GOSH Growth Serum | Polishing Life

Skriv et svar

