Drømmer om… #9

Efter at have taget et kig på min neglelak-samling, er jeg blevet enig med mig selv om, at jeg mangler lilla lakker. Så jeg har været lidt på udkig… Desværre er det ikke den farve, som fylder mest i lak-billedet for tiden. Og dem der er, fanger mig ikke rigtig. Bortset fra et par stykker.

Bond with whomever

bond_with_whomever.png

EssieBondwithwhomever rijah

Playdate

play_date

SwatchPD

Disse to lilla lakker fra Essie er enormt fine, perfekte farver! Især Bond with whomever har fanget min interesse. Og de er jo intet mindre end perfekte til sommeren, som jo forhåbentlig snart kommer.
Så jeg tænker, at en af disse skal være mit beauty-køb i næste måned.

Billeder er lånt fra Essie.com, Rijah.dk og Polishadore.blogspot.dk. Klik på billederne for at komme direkte til indlæggene/siderne.

Skriv et svar

