Anmeldelse: ACE of FACE kohl

Jeg har fået tilsendt endnu et produkt fra ACE of FACE. En sort kohl var det denne gang, og selvom jeg langt fra mangler linere, er den allerede blevet flittigt brugt.

Makeup april 13 022 2 Makeup april 13 017 2

Som I kan se, har vi at gør med en klassisk kohl, som kommer i en ganske fin “indpakning”.

Den er rigtig nem at arbejde med. Det er forholdsvis nemt at lægge en tynd streg, og skulle det gå galt, er den også ret nem at rette til. Den har dog haft en tendens til at smudge lidt ud, når der skal rettes til. Det er lidt et minus i min bog, da jeg godt kan lide “det rene look” (men for andre kan det jo være ganske positivt).

Makeup april 13 003 2

I må lige nøjes med lukkede øjne. De er nemlig så rødsprængte for tiden, at jeg næsten ikke kan være bekendt at vise dem frem. Jeg håber dog, at I kan fornemme den tynde streg.

Et stort plus er i øvrigt, at den ikke drysser. Og det er ellers noget, jeg ofte oplever, når det kommer til både mascara og liner. Men det gør denne altså ikke. Derfor er den også mild for min øjne. Den virker ikke irriterende og får ikke mine øjne til at klø. I øvrigt så smitter den ikke af. Den holder! Hele dagen! Når jeg når til aften, sidder den (næsten) præcis, som den gjorde om morgenen. Og det kan man i hvert fald ikke klage over.

Den hedder Intensive Kohl Eyeliner og er en helt klassisk kohl. Ifølge ACE og FACE er det en cremet kohl, men det er jeg nu ikke helt enig i. Den er blød og nem at at arbejde med, men ikke cremet.

Jeg har modtaget dette produkt med henblik på test og anmeldelse. Min mening om produktet og firmaet bag er dog baseret på mine egne erfaringer og oplevelser og er 100 % ærlig.

One thought on “Anmeldelse: ACE of FACE kohl

  1. Pingback: Anmeldelse: ACE of FACE grå kohl | Polishing Life

Skriv et svar

