Purely Professional favoritter

Purely Professional er ofte blevet nævnt her på bloggen. Det er nemlig et mærke, som jeg sætter stor pris på. Produkterne er bare gode, de virker, og så er de milde. Derudover er det et dansk mærke.
Fordi jeg er så glad for mærket, tænkte jeg, at jeg lige ville samle op på mine favoritter.

PicMonkey Collage PP Favoritter

Repair Cream er min største favorit. Jeg bruger den til alt, som har brug for lidt ekstra fugt, men jeg bruger den hovedsageligt til ansigtet, fordi den er så mild og beroligende. Perfekt til min meget kombinerede hud.
I november skrev jeg om cremen lige her.

Protection 2 er ny på badeværelseshylden. Den beskytter og plejer mit hår under den daglige føntørring. Og jeg håber virkelig, at den i længden vil gøre en forskel.
Jeg skrev om den lige her for ikke så mange dage siden.

Facial Cleanser vandt jeg i en julekonkurrence. Uden tvivl en virkelig dejlig mild og ikke-udtørrende ansigtsrens, bla. fordi den ikke indeholder sulfater.
Engang i januar skrev jeg om den her.

Kids Shampoo er måske til børn, men den er lige så god til mit fine hår som Shampoo 1, og så koster den næsten det halve.
Se hvad jeg skrev om den her.

Treatment 1 er en hårkur, som passer på mine tørre spidser, og som med fordel kan erstatte balsam. Den giver dejlig blødt og glansfuldt hår uden at tynge eller fedte.
Jeg skrev om den her.

Conditioner 1 har jeg kun en prøve på, men den er ikke desto mindre perfekt til mit hår, som bliver så blødt, så blødt. Jeg har snart brugt prøven, så der går ikke lang tid, før jeg skal have købt mig en ny flaske.
Se hvad jeg skrev om den her.

Udover at lave rigtig gode produkter, yder Purely Professional også rigtig god service og har en formidabel leveringstid. Man kan altid skrive til dem for råd, og de sidste par gange jeg har bestilt produkter på deres hjemmeside, har leveringstiden ikke været mere end en enkelt dag.

Skriv et svar

