Anmeldelse: ACE of FACE grå kohl

Endnu et produkt fra ACE of FACE er dumpet i postkassen – denne gang en grå Intensive Kohl Eyeliner.

Juni makeup 13 035 2 Juni makeup 13 044 2

Da pakken kom ind ad døren, var min umiddelbare tanke: “Øv, endnu en liner.” Linere er nemlig ikke det, jeg bruger mest på denne tid af året, hvor det er varmt, man sveder, og makeuppen smelter af. Om sommeren skal det bare være så minimalt som muligt.
Trods dette er den faktisk blevet flittigt brugt den sidste uges tid. Med den grå farve får jeg nemlig mulighed for at indramme mine øjne og samtidig bevare et blødere look end den sorte liner kan give mig.

Juni makeup 13 024 2Juni makeup 13 012 2Juni makeup 13 020 2

Ligesom den sorte kohl er denne er rigtig nem at arbejde med. Det er forholdsvis nemt at lægge en tynd streg, eller (som jeg har gjort her) en lettere winged liner. Og så er den ganske nem at rette til, hvis det skulle gå galt.
Største bonus er nok, at den holder. Hele dagen. Ingen afsmitning eller udtværing. Heller ikke selvom man sveder 😉

Derfor tænker jeg, at denne kohl vil være perfekt sommeren over, hvor makeuppen ikke skal være for “hård”.

Juni makeup 13 030 2

Selvom jeg ikke er meget for at smide (hele) mit eget fjæs på bloggen (der er bare et eller andet grænseoverskridende over det!), tænkte jeg, at dette ville være en fin lejlighed til at smide mit sommerlook op. Sådan forestiller jeg mig, at jeg skal gå sommerens fester, fødselsdage o.l. i møde 😉

Kohlen hedder Intensive Kohl Eyeliner og er en helt klassisk kohl i farven grafit grå. ACE og FACE beskriver den som en cremet kohl, hvilket jeg ikke er helt enig i. Den er blød og nem at at arbejde med, men ikke cremet.

Jeg har modtaget dette produkt med henblik på test og anmeldelse. Min mening om produktet og firmaet bag er dog baseret på mine egne erfaringer og oplevelser og er 100 % ærlig.

Skriv et svar

