New love: Farvestænk til fusserne

P1010179 2 P1010180 2 P1010182 2

Disse blå kanvas-sko måtte simpelthen med mig hjem den anden dag. En sølle 50’er stod de i, i Bilka, og det var da ikke til at stå for. Slet ikke i disse tider hvor pengene er få, og hver en 25 øre må vendes (for ja, livet på dagpenge er næsten det samme som livet på SU).

Selvom jeg gerne kaster om mig med farver (både når det kommer til tøj, makeup og neglelak), så er jeg faktisk ret konservativ, når det kommer til sko (og tasker). Jeg går altid efter de klassiske, tidsløse farver som sort, hvid og brun. Farver som går igen, som jeg ved, jeg vil kunne bruge i årevis.
Derfor er det faktisk lidt stort for mig at købe sådan et par stærke blå sko, og så er en 50’er jo en helt fin pris for at prøve noget nyt af.

Skoene er i øvrigt meget behagelige. De hverken strammer eller skarver, så jeg forestiller mig, at de og jeg vil blive rigtig gode venner sommeren over 😉

Skriv et svar

