New love: Friske kinder

Den perfekte blush skal først og fremmest have den rette farve, en farve som passer perfekt til min hudtone, som ser naturlig ud, giver friske kinder, og som endelig ikke springer i øjnene. Men den skal også være nem at arbejde med, være nem at dosere og lægge jævnt på kinderne.

Jeg har længe været på jagt. En jagt som jeg så småt havde opgivet, for jeg har endnu ikke haft heldet med mig. Indtil nu.

La Roche Posay Toleriane Teint Blush er nemlig blevet en klar favorit efter den er endt i min makeup-taske. Der går vel nærmest ikke en dag, uden at den rammer mine kinder. Den lever nemlig 100 % op til ovenstående. Især når det kommer til at give friske og naturlige kinder, rammer den plet.

Jeg har egentlig nævnt den før, da jeg skrev om mine sommerfavoritter, men jeg tænkte, at jeg lige ville vise nogle bedre billeder af den.

Jeg har den farve, der hedder Rose Doré 02, som vist er den lyseste. Derudover findes der også et par andre farver.

Juni 13 020 2 Juni 13 021 2Juni 13 017 2 Juni 13 018 2

 

 

Skriv et svar

