Facemists

Sommerprodukter 019 2

Da jeg for noget tid siden modtog disse to facemists fra Vichy og La Roche-Posay, vidste jeg ikke helt, hvad jeg skulle gøre med dem. Det virker nemlig som et lidt unødvendigt, måske endda ekstravagant produkt.
Ifølge Anette fra Beautyspace får de det bedste frem i ansigtscremen, når man sprayer dem på lige før, man påfører ansigtscremen. Jeg har afprøvet tippet, men synes ikke rigtig, det fungerer for mig. Det er som om, min hud udtørres af det.
Til gengæld synes jeg, at de fungerer rigtig godt ovenpå det pudrede ansigt. Pudderen bliver knap så pudret, men synes derimod lidt mere naturlig og “dewey”. I disse varme dage er de i øvrigt bare vildt lækre at spraye i ansigtet for at opfriske og nedkøle.

Den lille fra Vichy er ganske taskevenlig og har fået fast plads der, mens den fra LRP pænt står på badeværelseshylden.

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

Skriv et svar

