På neglene: Purple Gem & Heels of Steel

Hov, det blev lige pludselig stille her på bloggen… Den ene uge har taget den anden, og tiden flyver af sted.
Jeg er blandt andet gået i gang med et par små projekter, som I nok får at høre mere om inden længe. Derudover startede jeg på kursus i mandags 😉 Det er lidt hårdt og trækker tænder ud, jeg er træt, og jeg kæmper for at finde tilbage til en form for hverdag præget af rutiner, men jeg lærer en helt masse, jeg føler, at jeg (på en eller anden mærkelig måde) gør gavn, og jeg nyder hvert eneste sekund!

Lige nu pryder to nye og lidt anderledes farver mine negle. Den anden dag i Bilka stod jeg med tre forskellige lakker i hånden. En rødlig og ugens to lakker. Den rødlige fik lov at blive stående, mens to klart anderledes farvevalg røg med hjem. Jeg har så mange rødlige lakker, faktisk er det ofte forskellige nuancer af de samme farver, jeg går efter, så det var vel også på tide med en lille udvidelse af farveskalaen. Farverne er i øvrigt heller ikke særligt sommerlige, hvilket nok skyldes den sidste uges skiftende og til tider triste og efterårslignende vejr. Jeg er slet ikke klar til efterår, men alligevel er jeg så småt begyndt at lade op til en ny årstid.

Sommer - aug 13 027 2 Sommer - aug 13 028 2 Sommer - aug 13 030 2 Sommer - aug 13 033 2 Sommer - aug 13 034 2

Lakkerne er henholdsvis Purple Gem fra Maybelline Colorshow og Heels of Steel fra Wet’n Wild (Fergie-kollektionen). Selvom de klart er udenfor min komfortzone, så synes jeg, at de begge er enormt fine, og jeg glæder mig enormt til at tage dem i brug i efterårs- og vinterhalvåret. Farverne er nemlig i mine øjne virkelig velegnede til netop den årstid.

Begge lakker er virkelig nemme at arbejde med. De dækker næsten efter et enkelt lag, men tager sig klart bedst ud med to. Derudover fordeler de sig nemt og jævnt på neglen uden at stribe, hvilket er et stort plus.

Sommer - aug 13 026 2

Især på dette billede kan man se, hvordan begge lakker spiller, alt efter hvordan lyset falder. Normalt er jeg klart mest til matte lakker, men jeg begynder altså at blive mere og mere lun på lakker med shimmer i. De er sgu også ret fine 😉

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

2 thoughts on “På neglene: Purple Gem & Heels of Steel

  1. Det gør jeg! Det er hårdt, men dejligt og sjovt 😉
    Føtex forhandler også Wet’n Wild, men jeg ved ikke, om de forhandler Fergie-kollektionen. Ellers skulle man også kunne få dem på Nelly.com 🙂

  2. Håber du nyder kurset, Stine. 🙂 Selvom det er lidt hårdt at indstille sig på en ny og anderledes hverdag igen.

    Lakken fra Wet ‘n’ Wild er virkelig fin. Har længe ledt efter en pæn sort med shimmer. Ved du, hvor de forhandles udover Bilka?

Skriv et svar

