Drømmer om… #12

Efter mit indlæg om smykke-kærlighed i går, tænkte jeg, at jeg lige ville vise jer to ringe, som jeg i øjeblikket går og drømmer om.

Louise Kragh Enamel fingerring

Louise Kragh Enamel fingerring

Sally Ring

Erbs & Bjerke Sally ring

Disse to ringe ville være perfekte til at blive kombineret med hinanden såvel som Skagen- og Stine A-ringene.

Erbs & Bjerke laver i det hele taget mange fine ringe, særligt i deres ‘Silver kollektion‘. Jeg er vild med blandingen af det enkle, feminine og rå, som jeg synes kendetegner mærket. Louise Kragh laver de fineste håndlavede keramiksmykker, og særligt denne ‘Enamel fingerring‘ er jeg brændt varm på – den måtte virkelig gerne finde vej hjem til mig. Den er enkel, feminin og anderledes, hvilket jeg er ret så vild med.

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

2 thoughts on “Drømmer om… #12

Skriv et svar

