Linklove – 4 skønhedsblogs du bør følge

Skønhedsblogs er klart de mest dominerende på min blogliste. Først og fremmest fordi jeg interesserer mig for emnet. Men også fordi skønhedsverdenen er en jungle, som hele tiden udvikler sig, og så synes jeg egentlig, at det meget rart med andres syn på tingene.
Skønhedsblogs giver mig nemlig svar på alle de spørgsmål, jeg måtte have – om det er nye tendenser, hvordan jeg bruger et bestemt produkt, hvad de forskellige indholdsstoffer kan og ikke kan, og om et bestemt produkt er godt eller ej, så kan jeg som oftest finde svarene på disse blogs.

Beautyspace
Jeg er overbevist om, at der ikke er den ting, som Anette ikke ved om skønhedsverdenen. Hun har styr på de nyeste tendenser, som regel før alle andre, og hun kender de nyeste produkter såvel som klassikerne, ligesom hun lader til at være et omvandrende leksikon, når det kommer til problemløsere. Derudover kommer hun ind bag facaden og giver sine input til, hvad der er godt og skidt, hvad man bør og ikke bør – dog aldrig med en løftet pegefinger.

Pudderdåserne
Disse damer kommer vidt omkring med alt fra guides, anmeldelser og aflivning af myter – alt sammen med en forfriskende ærlighed, som man ikke ser mange steder. Hvis de skriver, at et produkt er godt, ved man, at de mener det, for de er heller ikke blege for at sige deres mening, hvis der er noget, de ikke kan lide.
Står jeg og overvejer at kaste mig ud i at prøve et nyt produkt, smutter jeg altid en tur forbi Pudderdåserne for at se, hvad deres mening er om det.

Jo’s Makeup Blog
Endnu en dame, der har styr på tendenserne. Og så har hun nogle virkelig gode og letforståelige tips til makeuppen. Jeg sætter virkelig pris på hendes simple og enkle tilgang til tingene. Hos Jo finder du nemlig guides til naturlig og nem hverdagsmakeup kombineret med tips til nemme måder at pifte det hele lidt op.

RijahDenne dame må virkelig være Danmarks negledame nr. 1 med sin enorme lak-samling. Hun har lidt af en forkærlighed for Chanel-lakker, men kommer forbi lakker fra alverdens mærker (mainstream såvel som indie-lakker), i alle tænkelige farver og prisklasser. Så der er helt klart noget for enhver smag. Derudover guider hun til manicurer og favorit-produkter.

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

10 thoughts on “Linklove – 4 skønhedsblogs du bør følge

  1. Det er nemlig det, der er så fedt. De er alle rigtig dygtige og er rigtig gode til nogle forskellige ting, samtidig med at de komplimenterer hinanden så fint 🙂

Skriv et svar

