New love: Face yoga

Ja, du hørte rigtigt. Ja, det lyder dumt. Og ja, det ser faktisk også ret dumt ud. Alligevel er jeg blevet vild med det…
Ikke fordi jeg er bange for at få rynker eller komme til at se gammel ud, men simpelthen fordi det føles rart!

Jeg har en tendens til at spænde i ansigtsmusklerne. Både ansigt, nakke og hovedbund er hårdt prøvede pga. min irriterende vane, og spændingerne fører ofte til hovedpine eller endnu værre migræner så voldsomme at smertestillende slet ikke virker.
Det er så her, at ansigtsyogaen kommer ind i billedet. Øvelserne hjælper nemlig til at slappe af i de hårdt prøvede muskler.

Godt nok er det endnu ikke blevet en daglig vane, men jeg håber, at det bliver det, for det er nemt, tager ikke mere end 5-10 minutter og kan klares hvor som helst. Jeg vil dog anbefale at gøre det i enrum, for det ser som sagt dumt ud. Virkelig dumt. Og det kan være svært at koncentrere sig, hvis skeptiske øjne er rettet mod en. Tro mig, jeg ved det… 😉

Videoen herunder faldt jeg over på den amerikanske blog, Into the Gloss, hvor man i øvrigt finder rigtig mange tips og tendenser.

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

2 thoughts on “New love: Face yoga

Skriv et svar

