New in – glitrende glimmerlakker

November 13 637 2 November 13 638 2

Disse lakker dumpede i min postkasse den anden dag. De er fra Mavalas Jewel Collection og er Special Edition-lakker. De kan fås i Matas nu og frem til februar.

Farverne er super lækre og meget passende til den kommende juletid. Personligt er jeg ret vild med Moonstone, som jeg selvfølgelig har været ved at lege med allerede. Billeder må dog vente, for dagen i dag har været grå med grå på, og lyset har været helt af h… til! Resultatet er heller ikke blevet som forventet, så måske jeg skal prøve noget nyt, inden jeg viser frem.

Udover ovenstående er der tre lakker mere i kollektionen – alle farver, som er værd at kigge nærmere på!

Har du en favorit?

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

3 thoughts on “New in – glitrende glimmerlakker

  1. Pingback: På neglene: The Girls Are Out with Moonstone | Polishing Life

Skriv et svar

