Juleønske

Vi kan jo ikke komme uden om det længere. Julen er lige om hjørnet.
Derfor er jeg så småt gået i gang med min ønskeseddel, og selvom den overraskende nok ikke er så lang, som den plejer, så har jeg absolut heller ikke haft nogle problemer med at finde på ønsker i år.

Et af de største ønsker i år er et par vinterstøvler. Mine nuværende synger nemlig på sidste vers og er hverken varme eller tætte mere. Desværre har jeg bare ikke haft råd til et par nye… Jeg har luret lidt rundt omkring i cyberspace og er faldet over nogle par, som jeg ikke ville have noget i mod kom til at ligge under juletræet.

Bianco Støvler
Begge støvler er fra Bianco og hedder Berina Boot (venstre) og Bea Warm Boot (højre). Jeg er klart mest vild med Berina. Quilten gør dem lidt anderledes og så ser sålerne solide og skridsikre nok ud til at klare en eventuel hård vinter. Dog tror jeg, at Bea er varmest. Og jeg er altså lidt af en frossenpind!

Hvad er dit største juleønske i år?

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

4 thoughts on “Juleønske

  1. Pingback: Juleønske #2 | Polishing Life

  2. Så fine vinterstøvler! Dem kan jeg godt forstå er havnet på din ønskeliste! 🙂

    Det jeg ønsker mig allermest, må være et nyt glattejern. Åh hvor jeg trænger!

Skriv et svar

