På neglene: Warm & Toasty Turtleneck and Plum-Luck

Januar 3 004 Januar 3 009 Januar 3 010 Januar 3 011 Januar 3 012 Januar 3 016Jeg fristedes jo af Essies vinterkollektion allerede, da jeg så den rundt omkring i blogland. Derfor måtte jeg i min lokale Matas og se nærmere på den, så snart den kom i butikkerne.
Da jeg så stod der, var der kun én af farverne, der fristede. Overraskende nok var det den lilla, Warm & Toasty Turtleneck, som trak i mig 😉 Der var absolut ingen tvivl om, at den skulle være min! Og jeg har ikke fortrudt et eneste sekund. Den har nemlig prydet mine negle, siden den kom med mig hjem.

Farven er den fineste støvede lilla med grå undertoner. Derfor er den perfekt til årstiden, og den fungerer rigtig fint som modspil til de mørke farver, som ellers dominerer neglene for tiden.
Som altid med Essie-lakkerne er den rigtig nem at arbejde med. Den dejlige brede pensel gør, at lakken er nem at lægge på. Den ligger sig jævnt på neglen og dækker helt efter kun 2 lag.

Ved samme lejlighed faldt jeg over den fineste mørkelilla lak fra Sally Hansen. Det er lige netop den farve, jeg har været på jagt efter de sidste måneder, så da den lå der, nedsat til halv pris, måtte den også med hjem.

Farven er en lækker dyb lilla, som også er perfekt til årstiden såvel som sæsonens tendens. Og så synes jeg, at den er et rigtig fint alternativ til de dybrøde, bordeaux og berry nuancer.
Ligesom Essie-lakken er den nem at arbejde med, eftersom den ligger sig jævnt på neglen og dækker efter 2 lag.

Jeg er simpelthen så vild med disse to lakker, og jeg er ikke i tvivl om, at de vil blive flittigt brugt, særligt her i vintermånederne.

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

Skriv et svar

