Nilens Jord Face Oil

December 13 031 2I løbet af det sidste års tid er jeg blevet helt og aldeles afhængig af ansigtsolie. Med alderen er min hud nemlig blevet mere og mere tør, og selvom jeg til tider døjer med uren hud, så har ansigtsolier gjort en stor forskel for min hud ved at skabe lidt mere balance.

Nilens Jord er jo kendt for deres makeup uden parfume og parabener, men i efteråret lancerede de også en hudpleje-serie. Alle produkter i serien indeholder vitaminer, mineraler og naturlige rene olier, og indeholder hverken parfume eller parabener.

Fordi jeg er så glad for ansigtsolier, og fordi jeg generelt er fan af Nilens Jord og deres milde produkter, måtte jeg prøve deres nye ansigtsolie.
Olien består af rene og naturlige olier, herunder den populære arganolie samt abrikoskerneolie, som begge er rige på E-vitamin, og som styrker huden og modvirker ældning.

Jeg bruger olien både morgen og aften under min sædvanlige yndlingscreme. Konsistensen er dejlig let og nem at fordele. Derfor fedter den ikke, men trænger den også hurtigt ind, hvilket ellers nogen gange kan være et problem med olier. De sidste måneder har jeg været rigtig glad for denne olie af netop denne grund. Dog oplever jeg, at den ikke giver nok fugt til min hud, efter at vinteren og kulden rigtig er kommet til landet. Min hud er i hvert fald til den tørre side i disse dage, og nogle dage må der et lag både over og under yndlingscremen.
Fordi jeg i det sene efterår havde rigtig gode erfaringer med olien, tænker jeg, at den er særligt til forår, sommer og efterår, hvor kulden ikke er så voldsom, da den giver virker dejligt fugtgivende på den lette måde, og den er dejligt beroligende på huden.

Jeg har modtaget dette produkt med henblik på test og anmeldelse.
Min mening om produktet og firmaet bag er baseret på mine egne erfaringer og oplevelser og er 100 % ærlig.

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

Skriv et svar

