Forårspasteller med Ciaté Doll House

Ciate_Dolls_House_Collection Ciate_Dolls_House_Collection_MinisVejret i denne uge er måske ikke så skønt. Det var det til gengæld i sidste uge, hvor solen skinnede, og mine krokusser endelig kom til overfladen. Det var og er stadig koldt, men jeg kunne lugte foråret. Og det var altså noget, der kunne få mig til at længes.
Jeg har jo allerede kastet mig over de lysere farver. Men jeg begynder altså at blive mere og mere klar til forårsfarver og pasteller.

Meget passende lancerede Ciaté i sidste uge deres Doll House Collection, som består af 5 minilakker i de fineste pastelfarver med porcelænsfinish (lakkerne fås derudover også individuelt som Paint Pots).
Pasteller falder altid i god jord hos mig, men jeg har jo et særlig blødt punkt for lilla og koral/fersken. Og det er da også de farver, som jeg skal have et nærmere kig på, når jeg får chancen.
Jeg har nemlig ikke selv haft lakkerne i hænderne, men jeg har set swatches ovre hos Beautyjunkie og er svært fristet.

Er du også begyndt at længes efter foråret?

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

2 thoughts on “Forårspasteller med Ciaté Doll House

  1. Ja, der er bare et eller andet ved dem, der drager. Jeg tror, det er, fordi de er så sarte, så fine, så feminine. Jeg kan i hvert fald godt forstå, at du ikke kan få nok.

Skriv et svar

