Mental Shoppingliste

polyvoreJeg skal have penge tilbage fra Skattefar… Yay! Og mens jeg venter på, at pengene rent faktisk kommer, drømmer jeg lidt om, hvad nogle af pengene skal bruges til.
På den mentale shoppingliste findes både nødvendigheder og luksus.

Fodtøj står højt på listen over nødvendigheder. Lige nu har jeg nemlig ikke andet end mine varme, varme vinterstøvler, og nu hvor foråret er på vej, går der nok ikke lang tid, før mine fødder kommer til at koge. Derfor drømmer jeg om fine ankelstøvler og ballarinaer som disse fra Bianco.

På luksuskontoen drømmer jeg om lækre olier, bløde scrubs, skøn læbepleje og ikke mindst makeup. Jeg har lææænge haft et godt øje til MACs Mineralize Skinfinish og Pro Longwear Blush, så måske var det på tide, at de skulle hjem til mig.

Jeg fantaserer også om en lille ansigtsbehandling, nyt tøj, nyt til boligen og meget, meget mere. Nå ja, og så ville jeg da også gerne sætte penge til side. Og nej, der kan jo ikke være plads til det hele, men drømme kan man jo altid 😉

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

Skriv et svar

