Misundelse er en grim ting

Ikke desto mindre misunder jeg alle med tykt, langt hår lige nu. Og på alle andre tidspunkter for den sags skyld.
Hvorfor? Fordi jeg skal have taget billeder på arbejde i næste uge, og jeg panikker allerede over mit hår. Pga. mit tynde, fine hår er 9 ud af 10 dage dårlige hårdage i min verden. Jeg er virkelig sjældent tilfreds.
Det hjælper heller ikke på det, at jeg desperat trænger til en klipning. Heller ikke at jeg er løbet tør for mine yndlingshårprodukter fra Purely Professional.

Håret er nu ikke min eneste bekymring. Jeg har også en mindre tøjkrise. Det er ikke garderoben, jeg har lagt mest vægt på de sidste mange måneder hjemme. Hvis man dog bare var mand og kunne tage jakkesæt på, som mine kolleger vil gøre.

Puha! Kan generelt godt mærke, at jeg ikke er så glad for at få taget billeder. Jeg bliver altid så usikker… Men i det mindste ved jeg, at jeg kan ligge en pæn makeup og neglelak 😉

Mht. stilheden herinde, så skyldes det den der praktik. Jeg nyder virkelig at være i gang igen, men hold nu op, hvor er det hårdt og trættende at finde sig til rette og få styr på det hele. Jeg er faldet i søvn på sofaen mere end en aften i denne uge…

Men jeg skal nok komme efter det. Lige pludselig. Jeg har nemlig en ting eller to i ærmet til jer.

Rigtig god weekend!

20140321-230727.jpg

Skriv et svar

