Det får du mig ikke til at se…

Altså, det er jo meget hyggeligt at være fælles om noget. At vide at det meste af landet ser det samme som en selv. Men der er altså nogle ting, som jeg bare ikke gider at se, som fx:

– Melodi Grand Prix

Amen altså, charmen er jo for længst gået af det. Det er simpelthen noget fis med de der semifinaler. Og sangene er jo sjældent særligt gode.

– Fodboldlandskampe

Why bother, de er elendige og vinder jo alligevel ikke en skid. Og så er det altså og lidt langtrukkent. 90 minutter hvor 22 (er det ikke 22?) mand løber rundt efter en bold. Og hvis man er heldig kommer der 1 mål eller 2.

– Borgen, Forbrydelsen eller hvad DRs søndagsserier nu hedder.

De siger mig bare ikke noget. De kan ikke fange mig. Ganske enkelt.

– Paradise Hotel

Jeg har simpelthen ikke trang til at se unge mennesker have sex på kryds og tværs for åben skærm, mens deres moral og fornuft forsvinder.

– X Factor, Popstars og alt der minder om

Det er bare kørt så langt ud, i takt med at de skyder en ny “rising star” ud hvert år. De forsvinder jo i mængden og bliver sjældent til det, de går og håber og drømmer om.

2 thoughts on “Det får du mig ikke til at se…

  1. Hvor sjovt, det er jo altid rart at finde “lidelsesfæller” 😊 Hvis I hygger jer, forstår jeg godt, at du gerne vil se det. Tror klart det er hyggeligere at se sådan noget, når det er en familieting.

  2. Har i lang tid haft en fornemmelse af, at vi to har en del til fælles… Også dette. Når jeg alligevel ser X-Factor, er det fordi, mine drenge og jeg har en fest i mens 😀

Skriv et svar

