VIND! Weleda Skin Food

Maj 14 011 2Jeg blev for nylig spurgt, om jeg ville teste Weleda Skin Food. Det ville jeg selvfølgelig gerne, så i de sidste uger har jeg testet løs.

Weleda Skin Food er en bodycreme til hele kroppen, som kan bruges dagligt til tør og ru hud. Kamille, morgenfrue er nogle af indholdsstofferne i cremen, som jo i øvrigt er kendt for at berolige huden.

Der er tale om en virkelig fugtgivende og beroligende creme. Jeg bruger den særligt til hænder og fødder, men ikke mindst min tørre, irriterede og kløende plet i nakken, som jeg bare slet ikke kan slippe af med. Hænderne er dejligt bløde efter en nat med Skin Food. Og den tørre plet… ja, den er altså ikke forsvundet endnu, men den kløer slet ikke så meget længere, hvilket er en stor bonus i mine øjne. Derudover tænker jeg, at den vil være perfekt til tørre albuer eller ben.
Trods den fede konsistens trænger cremen hurtigt ind, hvilket jeg er ret glad for. Jeg er i hvert fald fan. Og cremen kunne sagtens gå hen og blive en ny favorit.
Normalt bruger jeg jo ofte uparfumerede produkter, så jeg kan godt have det lidt anstrengt med dufte i cremer. Men denne duft, synes jeg, er ganske mild og dejlig.

Nå, men nu til sjove – 2 af jer har nemlig muligheden for at vinde den lækre creme.
For at deltage skal du:

  • Ligge en kommentar herunder og fortælle mig, hvad dit yndlingsprodukt er og hvorfor

Derudover må du meget gerne:

  • Følge bloggen på Bloglovin’ og/eller Facebook (fortæl mig gerne, hvor du følger)
  • Like dette indlæg
  • Dele indlægget

Det ville nemlig gøre mig vældig glad 🙂

Konkurrencen løber indtil søndag, d. 25/5, kl. 19.00. Herefter trækker jeg 2 vindere, som offentliggøres her på bloggen, så husk at holde øje!

Produkterne er modtaget med henblik på test, anmeldelse og konkurrence.
Min mening om produktet og firmaet bag er baseret på mine egne erfaringer og oplevelser og er 100 % ærlig.

 Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

15 thoughts on “VIND! Weleda Skin Food

  1. Lige nu må det være Ole henriksens Blue/ Black berry maske, selvom det nok burde være en solcreme iøjeblikket…;)

  2. Hej😊 Følger dig på Facebook. Mit yndlings produkt er bio oil, begyndte at bruge det efter endt graviditet. Fik nogle strækmærker på brysterne og på mine “håndtag” og baller og det virker super! (bruger det også til hårspidserne og det fungerer det også til).
    Og skal man forkæle kroppen lidt er det jo fantastisk til det også 😄
    Men ville da være skønt at prøve noget andet også 😎😊

  3. Den vil jeg gerne vinde – jeg følger dig både på Bloglovin og FB. Mit bedste produkt har været Håndcremen fra Jim Lyngvild. Jeg er vild med duften, og den virker bare. Så jeg ville være glad for at prøve en ny creme, og jeg ville specielt bruge den til hænderne.

    Christina

  4. Uhh, det er svært at begrænse sig til ét produkt, der er godt. Har i virkeligheden en del favoritter. Skal jeg anbefale noget, udover Oskia og Beauté Pacifique, så må det blive #bioeffect. Da jeg brugte det i 30 dage, var min hud som ny igen – Gamle ar, fine linjer, forskellige toner i huden, var væk og tilbage stod jeg med blød og fornyet hud. Det var lækkert og vil anbefale produkterne til alle og enhver 🙂

  5. Mit ynglingsprodukt er GLAMGLOW VERY GORGEOUS SUPER MUD CLEARING TREATMENT som er en ansigtsmaske. Masken fjerner alle hudorme og mindsker urenheder såsom bumser. Masken kan også bruges som et spot treatment! 🙂

  6. mit ynglingsprodukt er faktisk fed creme. Det er genialt til at fugte neglebånd og efter jeg er begyndt at bruge fed creme hver dag inden jeg skal sove er mine negle tydeligt blevet stærkere 🙂

  7. Skøn konkurrence! Har først lige opdaget din blog nu men kommer helt sikkert tilbage! 🙂 🙂

    Mit yndlingsprodukt (eller produkter) er en hudplejeserie fra First Aid Beauty. Især deres face cleanser og deres facial radience pads som er helt fantastiske! De har reddet min hud fra mange urenheder. 🙂

  8. Solcremen er gået hen og blevet min bedste ven! Det er det bedste til at forebygge rynker og pigmentpletter. Og da jeg er ret lys, bruger jeg den dagligt året rundt.

  9. Den lyder helt vildt lækker 🙂 Jeg følger dig begge steder. Mit favorit produkt.. Der er jo nogle stykker. Men Biotherms lyseblå roll-on deodorant vil jeg ikke undvære.

  10. Jeg har svært ved at udpege ét yndlingsprodukt, for der er flere af dem. Men et produkt, jeg meget nødig vil undvære, er Beaute Pacifiques Xtra Dry Skin fix, fordi det er så alsidigt. Skøn som håndcreme og perfekt, hvis ansigtet eller resten af kroppen lige trænger til en ekstra hånd – og endda helt uden parfume.

  11. Mit yndlingsprodukt pt må være Estee Lauders Idealist da den giver mig så meget glød, at det fatter man nærmest ikke👍

  12. Hejsa..

    Uhh jeg vil rigtig gerne være med, er hele tiden på udkig efter gode cremer.. Ikke altid til mig selv, men også til kæresten fordi han har psoriasis og der er creme bare enormt vigtig..

    Min hud er meget sensitiv så jeg bruger ikke særlig mange produkter og ofte er det bare en alm creme fra matas eller apoteket.. Det virker og er ikke for skrap for min hud..

    Jeg følger dig i forvejen på bloglovin og liker også lige der. 😛
    Tjekker også lige din instagram..
    Krydser fingre for at jeg vinder.. 😀

    Knus ❤

  13. Faktisk er min hud og jeg vilde med granat-serien fra Matas og hvem kan brokke sig over at ens hus elsker en lidt billigere hudserie 🙂 følger dig jo allerede på diverse medier og sider 🙂 krams

Skriv et svar

