Perleørestikker

Maj-juni 14 009 2 Maj-juni 14 011 2 Maj-juni 14 013 2Jeg er vild med perler. Det har jeg faktisk været længe. De er enkle, klassiske og passer til alt. For mit vedkommende har mine perleørestikker kunnet reddet enhver tøj- eller smykkekrise.

Jeg har haft to par perleørestikker i nogle år, men i det sidste års tid har begge bare ligget, fordi de har været i stykker – perlen var faldet af på en af ørestikkerne fra hvert par. Farven og størrelsen på de to par er ikke ens, så jeg har ikke kunnet bruge tilbageværende sammen.

For nylig hentede jeg kæresten på arbejde og fik endelig taget mig sammen til at få dem limet. Så nu er der igen perlefest i mine øre.

Til formålet brugte jeg vandfast smykkelim fra Loctite, som iøvrigt er rigtig nem at arbejde præcist med.

Maj-juni 14 040Jeg er i øvrigt blevet så glad for perler igen, at jeg er begyndt at drømme om et enkelt perlearmbånd, fx. i stil med dette.

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
Facebook
Instagram (@baysen)

Skriv et svar

