Juni Favoritter

Beauty - sommer 14 032 2 Beauty - sommer 14 038 2Bedre sent end aldrig kommer nu mine favoritter i juni… Faktisk har jeg været lidt kedelig på beauty-fronten den forgangne måned. Der er ikke kommet så mange nye favoritter til, og jeg har i høj grad holdt mig til gamle yndlinge, så de fleste af de ting, som jeg har rakt ud efter, er også at finde blandt de sidste måneders favoritter.

Depend Dip In-neglelakfjerner er i mine øjne den bedste af sin slags. Den er nem at bruge og ikke mindst effektiv, og så er den hverken for fedtet eller for udtørrende.

Medex Purus Mask er min ven, når huden driller, og i den sidste tid har min hud været lidt stresset og irriteret. Så i ny og næ har jeg rakt ud efter denne. Jeg bruger den gerne under min natcreme natten over, og om morgenen vågner jeg op med blød og rolig hud.

Tromborg Lip Cure er simpelthen bare bedst. Den er blødgørende, beroligende og effektiv. Jeg bruger den natten over og ellers efter behov.

Nuxe Rêve de Miel Håndcreme giver tilpas fugt her i sommermånederne. Den trænger hurtigt ind, men er alligevel effektiv, hvilket er et must, når det er varmt. Den dufter en smule, men kun ganske lidt, hvilket i mine øjne også er vigtigt.

Koralfarvede og lilla lakker er klart mine favoritter på denne tid af året. Jeg elsker pasteller og bløde farver. De er perfekte til sommeren og gør mig bare glad. Essie Sunday Funday, Formula X Outrageous, Mavala Magic og Essie Sittin’ Pretty har indtil flere gange pyntet på mine negle den forgangne måned.

Engang imellem har jeg også trængt til en pause fra farverne på neglene, og så er Herome Natural Nail Whitener en ven i nøden. Den sørger nemlig for at give kedelige, misfarvede og grimme negle nyt liv. Med den synes neglene nemlig sunde og velplejede.

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
Facebook
Instagram (@baysen)

2 thoughts on “Juni Favoritter

  1. Amen, den er jo også vare så flot! Uhh! Bliver en smule misundelig – vil rigtig gerne have fat i flere Formula X-lakker 🙂
    Medex fås kun ved kosmetologer, og det er umiddelbart ikke et mærke, der bliver reklameret så meget for, så det er nok derfor 😉 Jeg købte den på Kosmetoglogskolen i Århus (på Strøget over Gina Tricot).

    P.S. Undskyld den lange svartid, du var røget i mit spamfilter :-/

  2. Sunday Funday er også en af mine yndlingslakker. Jeg har lige været i KBH, og måtte selvfølgelig have et par Formular X med hjem. Glæder mig til at prøve dem.
    Hvor køber du Medex Purus Mask? Jeg har aldrig hørt om den 🙂

Skriv et svar

