Fine øreringe fra Louise Kragh Jewelry

20140716-175131-64291112.jpg
20140716-175132-64292923.jpg

Jeg var heldig i sidste uge. Rigtig heldig faktisk. Jeg vandt nemlig nogle rigtig fine øreringe fra Louise Kragh på Instagram (@louisekraghjewelry). Og ja, som du jo nok har gættet, er det øreringene på billederne herover.

Louise Kragh Jewelry har base i Århus og laver de fineste håndlavede porcelænssmykker. Jeg har længe haft et godt øje til mærket, som jeg synes er ganske unikt. Helt ærligt, er der jo flere af de danske smykkedesignere, der minder om hinanden på den ene eller anden måde. Det synes jeg i hvert fald. Louise Kragh skiller sig derimod lidt ud ved at bruge porcelæn og farver i sine kollektioner. Og det er jeg altså lidt fan af. Særligt har jeg haft et godt øje til denne mintfarvede ring fra Enamel-serien.

Øreringene, som jeg har vundet, har været flittigt brugt, siden de kom ind af døren i sidste uge. De er dejligt sommerlige og passer faktisk til alt. Overraskende nok er jeg stor fan af “hoops’ne”, selvom jeg ikke har brugt den type øreringe siden mine teenage-år, hvor de var vældig moderne.
Perleørestikken er jeg også ret vild med, og jeg tænker, at jeg skal have købt en partner dertil, når jeg får lidt ekstra penge.

Hvem er din favorit-smykkedesigner?

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
Facebook
Instagram (@baysen)

Skriv et svar

