På neglene – Magic

Beauty - sommer 14 021 2 Beauty - sommer 14 022 2 Beauty - sommer 14 024 2 Beauty - sommer 14 025 2Ja, jeg har jo en svaghed for koral. Særligt her om sommeren. Derfor har Magic fra Mavala også prydet mine negle en del den sidste tid. Den er perfekt, ikke bare pga. farven, men også fordi den er til den diskrete side. Og det kan jo også være meget rart engang imellem. Derudover har den lidt perlemor/shimmer i sig, hvilket gør den anderledes end de andre koralfarvede lakker, jeg har.

Jeg er altså vild med farven, men det er ikke den nemmeste lak at arbejde med. Den har en tendens til at lægge sig ujævnt på neglen, fordi det er lidt svært at få den helt rigtige mængde lak på penslen. Derudover striber den lidt, hvilket man også kan se på billederne herover. Og fordi lakken er så lys, skal der 3-4 lag til at dække helt.
Men som sagt, jeg er fan. Jeg er så vild med farven, at jeg gerne bruger den igen og igen.

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
Facebook
Instagram (@baysen)

2 thoughts on “På neglene – Magic

  1. på neglene Magic den 21 februar hvad farve og nr har den, den er jeg vild med på de øverste billeder, jeg tror den er coral den kommer frem når jeg trykker nede til højre på mavala 1, til højre.

Skriv et svar

