På neglene – Naughty Nautical

20140804-180855-65335040.jpg

20140804-180856-65336687.jpg

Den anden dag var jeg så heldig at falde over en stand med Essie-lakker til 50 kr stykket. Jeg ved ikke, om tilbuddet stadig gælder, men hvis det gør, så er det i Matas på Strøget i Århus, det sker… Matas Søndergade må det være. I ved, den lille Matas over for Salling.
Nå, men jeg kom hjem med tre lakker, hvoraf dette var den ene. En underlak blev det også til. Den var nemlig også sat ned til halv pris 😉

Jeg havde allerede et godt øje til Naughty Nautical, da den udkom sidste sommer (mener jeg, det var). Jeg elsker nemlig farven. Men fordi jeg er lidt traditionel, når det kommer til neglelak (bortset fra min kærlighed til lilla), lod jeg den stå. Indtil den anden dag. Nu skulle det være.
Lakken er kommet på, og farven er stadig lige så fin! Men… Som altid kan jeg ikke helt forlige mig med farven på mine negle. Det ser… På en eller anden måde ser det forkert ud. Jeg kan bare ikke forklare hvorfor.

Lakken er rigtig nem at arbejde med. Den kræver bare to lag, den lægger sig jævnt på neglen, og så tørrer den hurtigt. Det kan man jo kun være fan af!

2 thoughts on “På neglene – Naughty Nautical

  1. Det er altid skønt med Essie til halv pris 😉 Den er nemlig rigtig flot, jeg skal bare lige vænne mig til at forlade min “comfort zone”, når det kommer til farver på neglene.

Skriv et svar

