På neglene – Lobster Roll

Efterår 14 005 2 Efterår 14 006 2 Efterår 14 008 2Endnu en af mine lakker fra Nicehands.dk er Lobster Roll. Den fineste koralrøde lak, som jeg længe har haft et godt øje til. Faktisk tror jeg, at det var en af de første Vinylux neglelakker, jeg opdagede. Af en eller anden grund har jeg bare aldrig fået den købt. Men nu skulle det altså være.

Det gode ved CND Vinylux er, at lakkerne er forholdsvis nemme at arbejde med og ligger sig jævnt på neglen. Desværre er de ikke så dækkende, som de reklamerer med. To lag skulle være nok, men det er altså ikke tilfældet med de lysere lakker. Lobster Roll skal fx have 3-4 lag for at dække mine negle ordentligt.
Heldigvis gør det ikke så meget, fordi de netop er så nemme at arbejde med. Og så tørrer de stadig hurtigt. Vinylux siger 8 minutters tørretid. Der må jeg altså erklære mig enig – uanset farve, type eller antallet af lag, så tørrer den lynhurtigt. Derfor er Vinylux også lakken, jeg tyr til, når jeg har travlt og ikke har tid til at sidde og stritte med fingrene i særlig lang tid.

Har du prøvet Vinylux? Hvad er dine erfaringer?

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
Facebook
Instagram (@baysen)

Skriv et svar

