På neglene – Sally Hansen Miracle Gel

1. november 2014 392 21. november 2014 385 2 1. november 2014 396 2 1. november 2014 399 2For noget tid siden landede disse fine lakker i min postkasse. Sally Hansen har taget udfordringen op og har lavet deres version af en holdbar neglelak. En neglelak, hvor underlak er unødvendig, som bare skal bruge 2 lag, som tørrer hurtigt, og som holder i op til 2 uger.

Jeg har testet, og her er min dom…

Jeg er absolut ikke overbevist af de langtidsholdbare lakker. På mine negle holder de slet ikke så længe. Langt fra. Holdbarheden minder faktisk mest om en almindelig neglelak. Så når jeg køber denne type lakker, køber jeg dem ikke for holdbarhedens skyld, men for farvernes.

Påføringen er ret nem. Sally Hansen har nogle dejligt brede pensler, som gør lakkerne nemme at arbejde med. Når det så er sagt, skal man passe på med mængden af lak på penslen. Hvis der er for meget på, har den en tendens til at lægge sig ujævnt på neglen og flyde ud i siderne (det ses også på nogle af billederne :-/). Så sørg for, at der kun er en smule lak på penslen.
Nogle af farverne skal have mere end 2 lag for at dække – særligt de lyse farver skal der arbejdes med, mens de mørke dækker noget bedre. Men sådan er det jo generelt med neglelak.

Jeg må indrømme, at jeg ikke er voldsomt imponeret. I mine øjne adskiller de sig ikke voldsomt fra almindelige lakker, men farverne er rigtig fine, udvalget af farver er bredt, og de er nemme at få fat i. Så jeg kunne sagtens finde på at anskaffe mig flere – særligt i de lilla nuancer 😉

Sig endelig til, hvis der er nogle af farverne, som du gerne vil se nærmere på!

Har du prøvet Sally Hansen Miracle Gel?

Produkterne er tilsendt med henblik på test og anmeldelse, men meningen er min egen.

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
Facebook
Instagram (@baysen)

Skriv et svar

