2014 – Året der gik

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/454/33812007/files/2014/12/img_1981.jpg

Endnu et år er gået… Et mærkeligt år, som både har været glædeligt, sørgeligt, spændende og frustrerende.
Jeg er så klar til at sige farvel til det forgangne år og begynde er nyt. Inden får I lige en årsstatus fra min side.

Alder: 29 – Det store runde 3 0 venter lige om hjørnet!

Børn: 0 – Det ændrer sig nok ikke lige med det første.

Katte: 2

Nye familiemedlemmer: 1

Mistede familiemedlemmer: 2

Job: 0

Frivilligt arbejde: 1

Løntilskudsstillinger: 1

Virksomhedspraktikker: 2

Kurser: 1

Netværk: 1

Firmajulefrokoster: 1

Firmajulegaver: 4

Nye bekendtskaber: Utallige

Frustrationer: Tusindvis

Søgte stillinger: Hundredvis

Afslag: Hundredvis

Jobsamtaler: 4

Lakerede negle: Hundredvis

Neglelaksamling: Stor

Hudpleje- og makeupsamling: Også stor

Brugte penge: Ingen kommentarer

Skrevne ord: Mange

Kærlighed: Masser

2014 har været begivenhedsrigt. Det har været fyldt med oplevelser, udfordringer, medgang og modgang. Det har ærligt talt været et mærkeligt år, som jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal forholde mig til…
For mig vil det altid være året, hvor jeg mistede både min Farmor og min Mormor. Med bare 2 måneders mellemrum. Jeg savner dem stadig.
Det er også året, hvor jeg blev Tante. Den lille mand er stadig så ny, at vi fortsat er i gang med at lære ham at kende. Herhjemme blev vi også en mere, da vi tog lille Mille til os.

På jobsøgningsfronten er livet blevet mere frustrerende. Efter 2 år som jobsøgende frygter jeg, at jeg aldrig får chancen. Jeg har været på kurser, i virksomhedspraktik og i løntilskud uden at få et fast job. Jeg har fået frivilligt arbejde. Og så er jeg startet i et jobsøgningsnetværk. Det har endnu ikke givet resultat, men forhåbentlig kommer der noget ud af mine anstrengelser i det nye år.

Nå, men rigtig godt nytår! Pas på jer selv i aften 🙂 Vi ses i 2015!

2 thoughts on “2014 – Året der gik

Skriv et svar

