Nytår 2014/2015

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/454/33812007/files/2015/01/img_2001.jpg
Nytårsaften herhjemme var ganske stille og rolig. Vi hyggede, nød det gode selskab og spiste god mad.
Kattene hyggede sig heldigvis også. De registrerede knap fyrværkeriet – heller ikke da det var allerværst til midnat.

Den første dag i 2015 skal bruges på afslapning og mere hygge. Det er den eneste rigtig måde at starte et nyt år på.

Jeg håber, at I havde den skønneste nytårsaften lige efter jeres hoved!

Inden vi kastet os alt for meget ind i det ny år, vil jeg lige huske at sende jer en tak.
Tak fordi I læser med! Tak fordi I hænger ved! Tak for alle jeres kommentarer!
Polishing Life er mit lille hjørne af blogland, hvor jeg kan udfolde min trang til at skrive, hvor jeg kan dele stort og småt, glæde og sorger. Det gør mig så glad, når jeg ser, at I klikker ind, når jeg ved, I læser mine ord. Og jeg glæder mig sådan til at dele endnu et år med jer!

One thought on “Nytår 2014/2015

Skriv et svar

